2013. január 28., hétfő

Matyó lánynak matyó ajándék

Mivel nem régen volt a névnapom, ezért megleptem magam egy igazán matyós ajándékkal. A lányom csoportjában van egy kislány, akinek az anyukája nagyon szépen hímez, ezért megkértem, hogy hímezze ki nekem az övet, ami hónapok óta készen volt már a fejemben. Marika azonban szebbet készített, mint reméltem és persze hálám nem csupán neki, hanem a varrónőnek is kijár, aki összerakta. Kettő készült, a másikat a barátnőm kapta. Szerintem gyönyörű lett! Több verzióban is hordható, amit meg is akartam mutatni, de kicsit előnytelenek lettek a képek, hála harmadik "terhességemnek", sütinek.
Úgy gondoltam, hogy felteszem Meskára is, így aki szeretne ilyet, szóljon:)
 



Másik verzió és sajnos nem nekem van két gyerek után ilyen lapos hasam...:
 


 
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése