2013. január 23., szerda

Pompom, mert szeretem...

Most épp a pompomnokért vagyok oda. Tudni kell rólam, hogy egy örök álmodozó vagyok. Ezért ha beleszeretek egy valamibe, pl.: a pompomba, akkor már látom is magam, mint pompom készítő mester, aki erről már könyvet ír, egyetemeken tanít, divatbemutatókat szervez és amúgy is a Világ megmentője. Na, ezt tart kb egy napig, mert aztán rájövök, hogy azért akkora zseni mégsem vagyok, hogy vigyem valamire, mint pompomnos, vagy narancslekvár készítő bajnok, vagy dizájner, vagy.... Szóval képzeletben voltam már minden, szóval elég sokra vittem már:)
Na, ebben a tudományban még nem merültem el, de gyűjtöttem képeket, ha mégis doktorálni szeretnék belőle....

Én a kezemre szoktam általában tekerni, középen összekötöm, majd elvágom és megigazgatom.
Íme néhány ötlet, amit megvalósítottak már mások:





http://mintamokus.com/tag/pomponbol/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése