2013. február 6., szerda

Szives ötletek

Közeleg a Valentin nap, ezért úgy gondoltam, hogy összegyűjtök néhány ötletet, amivel meglephetitek a párotokat. Bár szerintem ez is inkább egy "lányos" ünnep, mi várjuk jobban, mi készülünk, mi számítunk valami romantikusra, a férfiak meg beérik egy jó vacsorával és egy szexi fehérnemű levételével. Sosem értettem, hogy miért vannak úgy oda a szexszi darabokért, ha kb. 5 percig érdekli őket. Az is igaz, hogy ez az "ünnep" bizniszszagú, vagyis voltaképp azzal a céllal jött létre, hogy vegyünk ezt+azt és hogy a karácsonyi roham után legyen még bevétele az üzleteknek. Nem magyar szokás, de azért nem olyan rossz dolog ez, hiszen sokan csak ilyenkor számíthatnak egy csokor virágra vagy egy kellemes vacsorára. A romantika amúgy is az a tulajdonság a férfiaknál, amit nagyítóval kell keresni és csak a hempergés a célja. Bocsánat, azt hiszem túl sokáig jártam a feminista képzőbe....
Az én kedvenc ötletem a teafilteres, amikor egy szivecske van a végén, de számos szuper ötlet van, amivel kedveskedhetünk a párunknak. Egy kézzel készült képeslap, képkeret, fotóalbum, "szerelem lekvár" (hamarosan elkészítem), sütemény, egy CD párunk kedvenc számaival, egy szives párna, könyvjelző stb. Én is készítek majd valamit, majd megmutatom!
De ha biztosra akartok menni: szexi bugyi és egy jó vacsi, előtte, utána vagy közben és a férfi elégedetten hajtja álomra a fejét. És Ő talán nem felejt el virágot venni és mi meg örülhetünk, hogy húderomantikusezazénemberem....:) És kedves férfiak, mi nők szeretjük az édességek, az ékszereket, a virágot és persze a vásárlási utalványokat! De a kedves bókokat még inkább...

Jöjjenek az ötletek:
Egy ilyen üvegben jól mutatnak közös emlékek, szerelmes idézetek, fényképek vagy közös célok
Újabb Valentin napi kedvesség gyermekedtől a Te segítségeddel. :) Vágj ki egy szív alakú papírformát, fehér zsírkrétával írj rá üdvözlő szöveget, majd hagyd hogy gyermeked vízfestékkel előhívja a titkos szöveget. :)



Bocsánat, de ezt nem lehetett kihagyni:)))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése