2013. április 10., szerda

Névtáblák gyerekeknek sk

jaj, az sk-ról megint valami kaja jutott az eszembe, mondjuk a sütitorta...:)
Történt ugyanis, hogy itt volt Gubanc és Bugac és elkezdtünk arról beszélgetni, hogy fogyni kellene, mert hát jön a tavasz, már nem lehet azt mondani, hogy csak vastag a pulcsi... Beszélgettünk az update módszerről is, ami nekem azért tetszik, mert délelőtt engedélyezi az édességet és az kell! Aztán egy hirtelen ötlettől vezérelve középre raktuk a kezünket (mint az oviban) és fogadalmat tettünk, hogy attól a perctől kezde indul a fogyókúra és elérjük az álom súlyt. Rajtam nincs sok, hamar le is megy, ha oda figyelek az étkezésemre, csak az a baj, hogy mindig beképzelt leszek, ha már kicsit laposabb a hasam és rögtön sütök egy-két dolgot, amit persze önfeláldozóan egyedül is képes vagyok befalni... Szóval az én feladatom, hogy meg is tartsam a súlyom, ami nem lesz egyszerű! Ebéd után majd megőrültem egy habosbabos sütiért és este is majdnem elcsábultam egy szelet kenyérre virslivel, de erős vagyok, mint a vizes ropi, így egyenlőre kitartok. Teszem ezt 24 órája, de azért ez is valami...Készülök futni is, de ahhoz még kell egy kis akaraterőt gyűjteni! Egyébként Bugac tűnt a leggyengébb láncszemnek a történetben, mert láttam rajta, hogy a fogadalom közben is a lasange-ra gondol:) Ez a fogyás központi kérdés szerintem sokaknál tavasszal, de én csak egyet kérek: ne éhezzetek!!! A legnagyobb baromság, a ma csak egy almát ettem stb., mert attól te is szarul vagy és a szervezeted sem bírja! Több zöldség, gyümölcs, kevesebb hízlaló és ha megkívánod az óriás táblás milka csokit (csorog a nyálam...), ne nyomd be az egészet, csak egy keveset, azíze kedvéért. na, meg valóban meg kell mozdulni, tetszik/nem tetszik!
A fogyikúrát motiválja a hugicám blogja, ami most indult, de szerintem nagyon jó! Kövessétek őt is és lassan meg lesz az egész család, meg a lakáscím. www.fittesegeszsegesleszek.blogspot.hu
Szóval most ritkábban lesznek süti receptek és mivel azokos telefonom épp buta lett és szerelőhöz került, így még a kézműves képek is kétségesek, de igyekszem megoldani ezt is! Újra rám tört az alkotási őrület! A héten már 2 mesét írtam, elkezdtem a kaspóimat és sütisdobozaimat tápszeresdobozból és van egy csomó ötletem az egyesületre is!
A Picike közben megtanult tapsolni és pápázni és egész nap gyakorol, zabálnivaló! Kis husigolyó, egész nap csak enne! ha meglát valakinél valami ehetőt, azonnal ott terem és kihúzza magát, kiabál és a nyálát csorgatja:) Fogalmam sincs, hogy kire üthetett... :) A Nagy meg anyukásat játszik, ami olyan édes... Nagy gondossággal ápolja a babáját, úgy, ahogy tőlem látja, amitől én iszonyatosan meghatódom! Hiába, velük teljes az élet, vagyis ők az ÉLET...:)
Na, lássuk, mi készült mostanában. Az egyik kedves ismerősöm varrt nekem és cserébe ígértem neki valami kézművest. Ő csak egy képet kért virágokkal a kislánya szobájába, de én tovább gondoltam és névtábla lett belőle. A fa alapot 280 Ft-ért vettem, ami szerintem elég kedvező ár, de aki nem tud ilyet szerezni, szerintem kartondobozra is megpróbálhatja elkészíteni, csak adjon egy világos alapszínt pl.: fehéret. A minta dekupázsolva van, amit biztosan sokan ismertek, de leírom, hogy én hogyan készítem. Bár lehet, hogy valamelyik bejegyzésben már szerepelt, de sajnos néha azon is gondolkodnom kell, hogy milyen nap van, ezért bocs, ha már mehosztottam korábban is...A kiválasztott szalvétát (ami nálam több óra is lehet:), levágom az adott méretre és leszedem a két alsó réteget. A felületre néhány ponton teszek a dekupázs ragasztóból rögzítés céljából, majd óvatosan rá helyezem a szalvétát. Ha jó helyre raktam, akkor a közepétől kifelé haladva elkezdem festegetni a ragasztóval a szalvétát figyelve arra, hogy ne szakadjon, vagy gyűrődjön. Általában keményebb, erre a célra alkalmas ecsetet használok, amit azonnal ki is mosok, ha végeztem, különben ki is dobhatom, mert megkeményedik és használhatatlanná válik.
A Violettás szalvéta az egyik nagy kedvencem, annyira csodálatosan színes és vidám! Ezt feldobtam még lézerezüsttel, ami egy új anyag a piacon (nem lehet betépni tőle!). Tiszta csillám az egész, kislányos anyukáknak kötelező! Nálunk 500 Ft körül volt az ára, ami nem sok, cserébe a csillogásért:) A fiús kicsit egyszerűbb lett, de talán így is szép. Sajnos a csajos dolgokban vagyok otthon... A neveket csak simán kinyomtattam, de ha tudnék ilyen szépen írni, biztos, hogy kézzel írtam volna fel. Nyomtam még egy két virágot, melyek kicsit térbeliek, így kiemelkednek a többiek közül.Hamarosan készítek a lányaimnak is, mert megtetszett nekik is.
 




1 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek lettek, de ezt már mondtam :-))
    Vizes ropi :-DDD hajrá!
    a mesékre kíváncsi vagyok :-))

    VálaszTörlés