2013. június 4., kedd

Felhős...

Igen, az időjárás ismét felhős... Június eleje van és még mindig nyakig felöltözve járunk, ha kimerészkedünk egyáltalán, hisz az eső most állandó vendég országunkban. Én nagyon nem szeretem már ezt az időt, mert így megint nem tudunk játszótérre járni, se fagyit enni, se strandolni, se koktélzni... nekünk ez az idő anyagilag is megterhelő, nem csak pszichikailag, hisz ilyen időben ki sem tudunk nyitni a Koktél Bárban... Szóval: akarom, akarom, akarom már a nyarat nagyon-nagyon és ha kell, simán produkálok érte olyan hisztit, mint ez a két csaj együttvéve:)

Lilivel korábban készítettünk egy falidíszt, amit most megmutatok nektek, hisz illik a mai időjáráshoz is. Az eredeti ötletet a neten találtam és rögtön éreztem, hogy el fogjuk készíteni. A miénkre került először is egy kis vatta, hogy a felhő puhább legyen. Aztán kapott egy kikandikáló napocskát is, mert azért várjuk a meleget nagyon!!! És végül: az esőcseppek nem csak attól érdekesek, hogy különböző színűek, hanem attól is, hogy különböző hangulatokat tükröznek. Van kedvesen mosolygó, álmodozó, mérges és szomorú is. Pont olyanok, mint mi:) Mi sem vigyorgunk vagy sírunk egész nap, de van, hogy ezek egynásután következnek...
Jelentem, nincs több szabad falfelület a lakásban, szóval asszem nagyobb lakás kellene:)
Hamarosan mutatom, hogy mit hoztam össze az AgnesS Design keretében és ha minden jól megy, nyitok egy boltot a Meskán is, hátha...
Kívánk ezzel a munkával egy meleg nyarat mindenkinek és reméljük, hogy alkotásokban sem leszünk szegényebbek:)





 Varrni is lehet annak, aki tud...:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése