2013. november 22., péntek

Angliába és Erdélybe is került egy kis AgnesS Design

Hú, olyan boldog vagyok, hogy most munka helyett inkább írok egy kicsit:)
 Történt ugyanis, hogy az egyik barátnőm tesója sűrgősséggel vitt el egy dobozt pár hete, majd felhívott utána, hogy majd kellenének koszorúk, átjöhetnek-e? Mondtam, persze, de nem vagyok koszorú készítő, így nagyon megijedtem a feladattól! Ők bíztak bennem, én meg meg akartam próbálkozni vele, így azonnal be is zsebeltem 5 koszorúra megbízást. Beszéltünk színeket, én jártam a boltokat és próbáltam valami olyat összehozni, amit nyugodt szívvel adok tovább. Ráadásul ezek a koszorúk egészen Angliáig repülnek majd, a múltom egy darabjához, így nagyon izgultam, hogy milyen lesz a végeredmény!
Ma vitték el őket, nagy sikere volt mindegyiknek, így most már csak azon kell izgulnom, hogy egyben oda érjenek:)
Szalmakoszorúalapot használtam, mint mindig, ezt tekertem be a különböző anyagokkal. Rögzíteni gombostűvel szoktam és ha jó erősen áttekerjük, ragasztani sem kell, csak pakolni rá, ami tetszik. Na, kb eddig volt könnyű a dolgom, mert ezután jött az ide pakolom-oda pakolom, nem tetszik, ez így szép, nem mégsem, jaj, mi legyen, na ezt már ragaszthatom, vagy mégsem stb.stb.stb. De aztán végülis elkészültek és nagy örömömre, a megrendelőnek is nagyon tetszettek!
Közben volt itt nálam ismét Kádár Annamária, kapott tőlem egy levendulás kaspót, de ahogy beszélgettünk, meglátott egy rénszarvasos dobozt, így ő ment a kis Lilla Mayához Marosvásárhelyre:)
Ma lefotóztam a boltba kirakott tábláimat is, ami szintén dagasztja a mellem(helyét), úgyhogy most nagyon boldog vagyok! Közben kaptam két ajánlatot is, ami nagyon tetszene nekem, de ezekről csak később, ha valóban lesz belőle vmi!
Olyan jó, hogy készítek dolgokat, amivel másoknak örömet okozok, de közben meg én is jól érzem magam, miközben dolgozom! Annyira kikapcsol ez az egész, mindig alig várom, hogy valami újjat hozzak létre és alig várom, hogy átadjam, hogy lássam, valóban tetszik-e nekik is, vagy csak én vagyok elfogult! Most a dobozokat készítem ezerrel, már amikor engedik a kis boszorkányaim, de lassan olyan rutinos leszek, hogy már velük is menni fog:)
Na, megyek, mert a nagyobbik boszim elég nagy a szájaláshoz, de a mandarinpucoláshoz még kicsi, így megyek és betömöm a száját egy kis C-vitaminnal:)

























2 megjegyzés:

  1. Kedves Ágica!:)
    SZÍVBŐL ÖRÜLÖK A SIKEREIDNEK ÉS GRATULÁLOK!!!:)))
    Nem is tudtam, hogy boltod van!!! Minden szép, de a legjobban a kockás-rénszarvasos koszorú tetszik, én is valami ilyesmit szeretnék itthonra:)!
    Azért pedig nagyon "irigyellek", hogy volt Nálad Kádár Annamária!!!:)))
    Olyan vagy mint egy energiabomba:), no megyek varrni...:)
    Szép hétvégét és puszillak: Márti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm kedves Hétalvóka!!!! Boltom sajnos még nincs, a táblákat csináltam csak, de olyan büszke vagyok rá, hogy muszáj volt megosztanom ezen a blgon, ami egy kicsit az én online naplóm is! (hogy idős koromban legyen miből emlékezni:) Annával egy előadáson ismerkedtünk meg és azóta tartjuk a kapcsolatot! Ő egy igazán kedves és közvetlen ember, akit a sors egyik ajándékának tartok, hogy megismerhettem! Nekem is a rénszarvasos lett a kedvencem, így most szabhatom majd át az itthonit! ha kész a tiéd, kíváncsian várom az eredményt:)))))) Mindig nagy csodálattal nézem a munkáidat és az is különösen tetszett, amit Lilla Maya kapott tőled! Ügyes vagy, csak így tovább!!! Neked is szép estét, jó munkát és szintén egy cuppanós:)))))

      Törlés